(15 kundeanmeldelser)

• Diskeret levering: Ja
  • Neutralt navn på kontoudtoget: Ja
  • Vare id: 18303

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt

Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt med et helt års returret

Det er ikke kun i storbyerne, at sexlegetøj er blevet meget mere almindeligt iDanmark.Når der skal leges med sexlegetøj og eksperimenteres lidt,der finder mange trygheden i deres eget soveværelse fantastisk.Uanset hvilket sexlegetøj man vælger,produceres der god kvalitet fraMaster Seriessom leverer kvalitetsprodukter i den frække genre, fx denneMaster Series Dark Rods Penis Plug Sæt.Der er ingen grund til at være nervøs eller bange for at lave sin køb i shoppen,dine varer leveres i en neutral indpakning,så nysgerrige blikke ikke finder ud af, hvad der er i din pakke.

Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt med diskret levering

Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt kan man finde her i shoppen blandt alle varerne i en vores rigtig gode kategorier, nemlig Fetish,Mærker,Medical,BDSM Shop,SM Udstyr,Master Series,Elektrosex & Klinik,Dilatorer & Sounds. Og hey – du får jo også lige hele 365 dages returret med din pakke når du køber din vare. Det overrasker ikke nogen, at der er mange der køber Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt online hos webshoppen Sinful.dk, som ikke bare er en døgnflue, men har bevist sit eksistensgrundlag gennem lang tid. Det store vareudvalg giver en stor pulje af varer, og her går mange på jagt efter deres mål, som jo fx kan være denne vare. Købes der ind i online webshops kan priserne findes lavere end i butikker- når webshoppen sparer de penge som en almindelig butik bruger, så kommer det dig til gode.

15 anmeldelser af Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Master Series Dark Rods Penis Plug Sæt”